طراحی سایت در کرج

علاوه بر طراحی بصری, قابلیت استفاده و کاربرد موفقیت طراحی سایت در کرج را تعیین می‌کند. کاربر تنها فردی است که برای کلیک بر روی عناصر صفحه تصمیم می‌گیرد. بنابراین, طراحی کاربر محور یک رویکرد استاندارد برای طراحی سایت موفق و سودآور است.

طراحی سایت حرفه‌ای در کرج

علاوه بر طراحی بصری, قابلیت استفاده و کاربرد موفقیت طراحی سایت را تعیین می‌کند. کاربر تنها فردی است که برای کلیک بر روی عناصر صفحه تصمیم می‌گیرد. بنابراین, طراحی کاربر محور یک رویکرد استاندارد برای طراحی سایت موفق و سودآور است. استفاده صحیح از اصول, مستلزم این است که الگوهای اساسی رفتار کاربر را بشناسیم. همچنین, بدانیم کاربر چگونه با وب سایت ارتباط برقرار می‌کند.

تصور کاربر از وب سایت

رفتار کاربر در وب سایت, تفاوت چندانی با عادات مشتریان در فروشگاه‌های حضوری ندارد. کاربران به صفحه وب نگاه می‌کنند, بخشی از متن را اسکن و بر روی اولین لینک مورد علاقه‌شان کلیک می‌کنند. در حقیقت, کاربر بخش بزرگی از صفحه را نگاه نمی‌کند و اطلاعات مورد نظر خود را دنبال می‌کند. کاربران مطالب جالب و قابل کلیک را جستجو می‌کنند به محض یافتن لینک‌های امیدوار‌کننده, کلیک می‌کنند. اگر صفحه جدید انتظارات کاربر را برآورده نکند, دکمه بازگشت کلیک می‌شود و جستجو را ادامه می‌دهد.

کیفیت و اعتبار وب سایت

اگر صفحه وب محتوای با کیفیت را در اختیار کاربر قرار دهد, حاضر به تبلیغ وب سایت شما خواهد بود. بنابراین وب سایت‌های نه چندان خوب با محتوای با کیفیت, ترافیک بالایی دریافت می‌کنند. کیفیت محتوا مهمتر از طراحی است که از آن پشتیبانی می‌کند. با این حال, طراحی سایت در کرج به بالا بردن رتبه وب سایت کمک شایانی می‌کند.

اسکن صفحات وب

کاربران صفحات وب را اسکن و تجزیه و تحلیل می‌کنند. آنها برای راهنمایی درست, به دنبال لینک‌های مرتبط در محتوای صفحه هستند. با توجه به این نکته, طراح سایت باید نقاط درستی را برای کلیک در رابط کاربری انتخاب کند.

افزایش بازدید سایت

طراحی سایت ساده: اگر وب سایت انتظارات کاربر را برآورده نکند, طراح سایت کار خود را درست انجام نداده است. ناوبری ساده و محتوای با کیفیت, تمایل کاربر به استفاده از وب سایت را افزایش می دهد. کاربران به دنبال سریع‌ترین راه برای یافتن اطلاعات مورد نظر خود هستند. آنها, صفحات وب را به صورت خط به خط اسکن نمی‌کنند و به طور متوالی بخش ها را اسکن می کنند. طراح سایت, رضایت کاربر را در اولویت کار خود قرار می دهد.

کاربر به محض دیدن پیوندی که به نظر می‌رسد به هدف منجر شود, بلافاصله آن لینک را کلیک می‌کند. بهینه سازی وب سایت (SEO), زمانبر است و جلب رضایت بازدید‌کنندگان دشوار است. خواندن متوالی محتوا در بهینه‌سازی وب سایت پاسخگو نیست.

رابط کاربری سایت

در بیشر موارد کاربر به جای خواندن محتوا, درگیر اطلاعات ارائه شده توسط کاربر می‌شود. کاربران به روند کار اهمیت نمی‌دهند و به دنبال هدف و نتیجه مورد نظر خود هستند. در صورتی‌که رفتار کاربر نشان می‌دهد که به دنبال بیلبورد است, بیلبورد‌های عالی طراحی کنید.

کاربران, کنترل بر مرورگر و ارائه داده‌های ثابت در سراسر وب سایت را ترجیح می‌دهند. آنها نمی‌خواهند با هر کلیک وارد صفحه جدید شوند و می‌خواهند توسط دکمه بازگشت به صفحه قبل برگردند. بنابراین, پیوند‌ها را طوری تنظیم نکنید که در پنجره جدید مرورگر باز شوند.

انتخاب قالب وب سایت

قالب آماده سایت, ایجاد وب سایت را راحت و آسان می‌کند. صفحات قالب‌های آماده سایت بازدید‌کنندگان را جذب و به مشتریان همیشگی شما تبدیل می‌کند.

  • رویداد: اطلاعات رویداد‌های آینده را ارائه دهید.
  • گالری: مهم‌ترین تصاویر که بازتاب فعالیت شما هستند, را نمایش دهید.
  • خدمات: صفحه خدمات اطلاعات کاملی در مورد خدمات, محصولات و هنر شما ارائه می‌دهد.
  • صفحه اصلی: صفحه اصلی سایت, اطلاعات استانداردی در مورد کار و پروژه‌های شما ارائه می‌دهد.
  • مقالات: حقایق جالب توجهی در مورد فعالیت بنویسید که مردم را به مطالعه مقالات شما وادار کند.
  • نمونه‌کار: اطلاعات کلی درباره مجموعه‌ها, نمونه‌کارها و خدمات ارائه شده به مشتریان را به اشتراک بگذارید.
  • تماس با ما: صفحه تماس با ما, لینک رسانه‌های اجتماعی, نقشه پیشرفته گوگل, آدرس و شماره تماس را برای کاربران در دسترس قرار دهید.
  • درباره ما: در صفحه درباره ما در مورد مشتریان خود و دلیل اینکه شما را انتخاب کردند, صحبت کنید. توصیه‌هایی برای نمایشگاه‌های ماهانه, رویداد‌های سالانه و راهنما‌های حرفه‌ای ارائه دهید.

قالب سایت با سبک مینیمالیسم و جذاب, بهترین انتخاب برای جذب مخاطب است. حقایقی در مورد تعداد رویداد‌های سازماندهی شده هنرمندان و آثار هنری آنها, رویداد‌های گذشته, نمایشگاه‌های مدرن فعلی و بازدیدکنندگان را به مردم ارائه دهید. همچنین هنر تجربی, اینستالیشن‌های هنری و نفاشی‌های اکسپرسیونیستی بهترین انتخاب‌ها برای راه‌اندازی سایت حرفه‌ای هستند. علاوه بر این, برنامه‌های زمانبندی را برای برنامه‌ریزی زمانی کاربران اعلام نمایید.

مهم‌ترین نکته در انتخاب بهترین پلتفرم وب سایت فروشگاهی, مطابقت قالب سایت فروشگاهی با نیاز شما است. چند قالب مناسب را مدنظر قرار دهید و با نیاز‌های خود مطابقت دهید. مزایا و معایب هر یک از قالب‌های فروشگاهی را بررسی کنید و هر‌یک را تست و آزمایش کنید. اکثر پلتفرم‌ها یک نسخه آزمایشی دارند که می‌توانید آن را آزمایش کنید.
پلتفرم‌های مختلف ویژگی‌های متفاوتی دارند, تغییرات بیشتر قالب آماده باعث بهبود سفارشی‌سازی می‌شود. انتخاب بهترین قالب آماده سایت فروشگاهی برای دستیابی به چشم‌انداز کسب و کارتان اهمیت دارد.

سیستم مدیریت محتوا (CMS)

طراحان با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس, طراحی سایت در کرج را انجام می‌دهند. سیستم مدیریت محتوا, کار با قالب‌های آماده دارای گالری جذاب را برای طراحی سایت خوب آسان می‌کند. علاوه بر این, برای ایجاد پلتفرم اختصاصی به یک ذهن خلاق نیاز دارید. پنل کاربری امکان سفارشی‌سازی قالب را با تغییر فونت‌ها, بلوک‌ها, پس‌زمینه, تایپوگرافی‌ها و سایر عناصر فراهم می‌کند. قالب‌های آماده زیبایی برای نمایش بهتر گالری اسلایدر, آثار هنری, گرید و تصاویر وجود دارند.

قیمت طراحی سایت در کرج

هدف طراحی سایت

 

store-website

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی توسط سازندگان تجارت الکترونیک از جمله Shopify و افزونه‌های وردپرس از جمله WooCommerce امکان‌پذیر است. اگر یک طراح سایت مبتدی هستید, بهتر آنکه از سازندگان تجارت الکترونیک کمک بگیرید. مراحل ساخت فروشگاه اینترنتی با ویرایشگرهای وردپرس به راحتی قابل سفارشی‌سازی است.

طراحی سایت فروشگاهی حرفه‌ای

نرم افزارهای آنلاین سایت‌ساز شما را قادر می‌سازد, بدون مهارت پیشرفته و دانش کدنویسی فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کنید. اولین گام برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی, انتخاب فروشگاه‌ساز اینترنتی است. تعداد زیادی فروشگاه‌ساز آنلاین وجود دارد که رنج قیمت و قابلیت اطمینان آنها با یکدیگر متفاوت است. شما می‌توانید پلتفرم‌های مختلف را بررسی کنید و یکی را متناسب با نیاز و سلیقه خود انتخاب کنید. استفاده از سازندگان سایت فروشگاه تجارت الکترونیک, بسیار آسان است. پلتفرمی را انتخاب کنید که علاوه بر سهولت استفاده, نیازهای شما را برطرف کند.

مهم‌ترین نکته در انتخاب بهترین پلتفرم وب سایت فروشگاهی, مطابقت قالب سایت فروشگاهی با نیاز شما است. چند قالب مناسب را مدنظر قرار دهید و با نیازهای خود مطابقت دهید. مزایا و معایب هر یک از قالب‌های فروشگاهی را بررسی کنید و هریک را تست و آزمایش کنید. اکثر پلتفرم‌ها یک نسخه آزمایشی دارند که می‌توانید آن را آزمایش کنید.

بهترین قالب آماده سایت فروشگاهی

پلتفرم‌های مختلف ویژگی‌های متفاوتی دارند, تغییرات بیشتر قالب آماده باعث بهبود سفارشی‌سازی می‌شود. انتخاب بهترین قالب آماده سایت فروشگاهی برای دستیابی به چشم انداز کسب و کارتان اهمیت دارد.

company-website

طراحی سایت شرکتی

سایت شرکتی برای دسته وسیعی از وب سایت‌ها انجام می‌شود. هدف از طراحی سایت شرکتی, ترویج نام تجاری به جای تمرکز بر محصولات و برند‌های فرعی است. هدف کسب و کار شما باید از طریق طراحی وب سایت شرکتی محقق گردد. اعتماد مردم بزرگترین دارایی هر سازمان, موسسه و شرکت است. مخاطبان هدف خود را مشخص کنید و طراحی سایت را با توجه خواسته‌ها و نیاز‌های  آنها انجام دهید.

اگر هدف اصلی طراحی وب, اطلاع رسانی به شرکا و سهامداران در مورد دستاورد‌های مالی است. وب سایت شرکتی باید به زبانی رسمی‌تر باشد که مورد تایید مشتریان نیست. در نتیجه, محتوا و طراحی سایت شرکتی بر اساس‌ نیاز‌های مخاطبان هدف ارائه می‌شوند. توجه داشته باشید که وب سایت شما باید برای همه قابل دسترس باشد اما مخاطبان خاص را هدف قرار دهد. به لطف طراحی سایت شرکتی, مشتریان می‌توانند در زمان صرفه‌جویی کنند و منبعی منحصر به فرد در مورد شرکت و خدمات خود ارائه دهند.

موفق‌ترین برند‌ها بر نیاز مشتریان تمرکز دارند و تلاش می‌کنند با ارائه ارزش افزوده, شاهد بهبود وفاداری و تعامل با آنها باشند. طراحی سایت در کرج وب سایت شرکتی را با هدف ارائه ابزاری قدرتمند برای سودآوری بیشتر گروه‌های مختلف ارائه می‌دهد.

personal-site

طراحی سایت شخصی

وب سایت شخصی به بهترین شکل نمایانگر مهارت‌ها و شخصیت شما است. اولین قدم اینکه, موضوع و هدف طراحی سایت شخصی را در نظر بگیرید. سپس, نیاز‌ها و خواسته‌های مخاطبان هدف را تجزیه و تحلیل کنید. اکنون می‌دانید چه چیزی می‌خواهید و مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند. دسته‌بندی‌های اصلی وب سایت‌های شخصی را بررسی کنید و بهترین را برای طراحی سایت شخصی انتخاب کنید.
رویکرد محتوای وب سایت شخصی را مشخص کنید. به این ترتیب, می‌دانید چه می‌خواهید و چگونه طراحی کنید که با محتوا متناسب باشد. صفحه فرود یا صفحه اصلی را به عنوان اولین برداشت کاربر از خود در نظر بگیرید. عنوان, متن و تصاویر قوی برای شروع صفحه اصلی داشته باشید. بخش درباره ما به کاربران نشان می‌دهد که شما کسی هستید و در مورد چه چیزی اطلاعات می‌دهید. در این بخش اجازه دهید کاربر با پیشینه, اطلاعات شخصی و اهداف آینده شما آشنا شود.
اگر طراحی سایت شخصی با هدف ارائه نمونه کار یا رزومه انجام می‌شود. نمونه‌هایی از پروژه‌های گذشته که نمایانگر مهارت‌ها و استعداد‌های شما است را به تصویر بکشید. همچنین, توصیه‌ها و نظرات مشتریان و همکاران خود را به اشتراک بگذارید.

Educational-site-design

طراحی سایت آموزشی

طراحی سایت آموزشی مورد استقبال دانش‌آموزان, دانشجویان, اساتید, والدین و کارجویان قرار می‌گیرد. هدف طراحی سایت آموزشی اطلاع‌رسانی به دانش‌آموزان, متقاعد کردن والدین مبنی بر اعتماد به موسسه و معرفی برنامه‌های آموزشی جدید است. رنگ‌بندی متعادل, طراحی واکنشگرا برای گوشی‌های هوشمند و صفحات فرود دارای فراخوان برای اقدام از جمله الزامات وب سایت آموزشی هستند. بهترین طراحی سایت آموزشی امکان دسترسی به اطلاعات با ساختار مناسب را فراهم می‌کند.

تمام بخش‌های مهم باید از صفحه اصلی قابل دسترسی باشند. سازماندهی اطلاعات آموزشی بسیار مهم است, طراح سایت باید تمام اطلاعات را در وب سایت گروه‌بندی و بارگذاری نماید. افراد زیادی عناصر بصری را به محتوای متنی ترجیح می‌دهند. طراح باید علاوه بر حفظ محتوای متنی, برخی اطلاعات را از طریق تصاویر و ویدیو‌ها به کاربر انتقال دهد. طراحی سایت آموزشی خوب دانشجویان جدید را جذب و دانشجویان موجود را به درستی راهنمایی می‌کند. ایده‌ها و ویژگی‌های سایت آموزشی باید نرخ تبدیل را افزایش و بازدید‌کنندگان را زمان طولانی‌تری در وب سایت نگه دارد.

exhibition-site

طراحی سایت نمایشگاهی

هنر و زیبایی, باید جزئی از زندگی همه افراد جامعه باشد. با این حال همه مردم نمی‌دانند, چه سبک نمایشگاهی را برای بازدید انتخاب کنند. بنابراین, برای داشتن بهترین انتخاب و کسب اطلاعات در مورد سایت‌های هنری به اینترنت مراجعه می‌کنند. طراحی سایت نمایشگاهی یک فضای هنری و گالری را برای نمایش خلاقیت هنرمندان ایجاد می کند. نصب قالبی زیبا, چشم‌نواز و منحصر‌به‌فرد برای راه‌اندازی وب سایت نمایشگاهی ضروری است.

جادوی هنر را با ساخت وب سایت نمایشگاهی, با کمک شرکت طراحی سایت در کرج به اشتراک بگذارید. عکس‌های چشم نواز را بارگذاری کنید و یک گالری خارق‌العاده به بازدید‌کنندگان ارائه دهید. تصاویر توجه بازدید‌کنندگان را جلب و آنها را با پروژه‌های شما آشنا می‌کند. علاوه بر این, طراحی سایت نمایشگاهی امکان بارگذاری تصاویر و ویدیو را به شما می‌دهد. اگر به دنبال بستری برای اشتراک‌گذاری تصاویر هنری هستید, راه‌اندازی وب سایت نمایشگاهی بهترین انتخاب است.

web-development-company

طراحی سایت ریسپانسیو

وب سایت‌های شرکت طراحی سایت در کرج, کاملا ریسپانسیو (واکنشگرا) هستند. طراحان سایت‌هایی با مضامین قابل ارائه در دستگاه‌های موبایل و کامپیوتر‌های رومیزی طراحی می‌کنند. طراحی سایت ریسپانسیو, عناصر موجود در صفحات را در تمامی ابعاد صفحه نمایش به درستی نمایش می‌دهد. چیدمان درست عناصر در صفحات, عنصری حیاتی برای وب سایت است. زیبایی, بازدیدکنندگان را مجذوب خود می‌کند و تمایل آنها به بررسی دیگر صفحات وب سایت را افزایش می‌دهد.

کاربران از طیف وسیعی از دستگاه‌ها برای دسترسی به اینترنت استفاده می‌کنند. طراحی سایت ریسپانسیو در هر یک از دستگاه‌های هوشمند, صرفه‌نظر از اندازه صفحه‌نمایش پاسخگو عمل می‌کند. در واقع طراحی وب ریسپانسیو به ایجاد عملکرد مناسب صفحات وب در انواع دستگاه‌های هوشمند با اندازه‌های مختلف صفحه‌نمایش اشاره دارد. محتوای تطبیقی را برای سایت واکنشگرا آماده کنید که در هر دستگاه یا اندازه صفحه‌نمایش به خوبی نمایش داده شود. با توجه به پیشرفت تکنولوژی, طراحی سایت ریسپانسیو یک رویکرد منطقی است.

Special-website-design

طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی یک چالش بزرگ است اما در نهایت یک وب سایت منحصر به فرد خواهید داشت. با وجود گستردگی رسانه‌های اجتماعی, وب سایت‌ها در تجارت اهمیت ویژه‌ای دارند. طراحی سایت اختصاصی مستلزم برنامه‌ریزی دقیق و بکارگیری ابزار و مهارت است. مبتدیان می‌توانند از برنامه‌های وب ساز که نسبتا آسان هستند, برای طراحی سایت استفاده کنند. در‌حالیکه, توسعه‌‌دهندگان وب از کد‌نویسی و سایر فناوری‌ها برای طراحی سایت اختصاصی بهره می‌گیرند.

سازندگان وب سایت برای افرادی که تجربه کد‌نویسی ندارند و علاقه‌ای به یادگیری هم ندارند, عالی است. آنها ابزار‌هایی را برای ساده‌سازی ساخت وب سایت ارائه می‌دهند. یادگیری اصول اولیه و زبان‌های برنامه‌نویسی وب برای طراحی سایت اختصاصی ضروری است. توسعه‌دهندگان با تبدیل دنباله‌ای از تگ‌ها به کد, صفحات وب اختصاصی را ایجاد می‌کنند. سپس, این صفحات را با کد‌های CSS استایل می‌دهند.

wordpress-web-design

طراحی سایت وردپرس

برخلاف تصور بیشتر مردم, وردپرس یک سازنده وب سایت نیست. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) است که بستری برای میزبانی محتوای وب را فراهم می‌کند. تمایل افراد به طراحی سایت وردپرس باعث شده که وردپرس به عنوان محبوب‌ترین CMS در جهان شناخته شود و 42 درصد از محتوای اینترنت را میزبانی کند. طراحان سایت وردپرس برای تعامل با پلتفرم به درک برنامه‌نویسی نیاز ندارند. با این حال, سیستم مدیریت محتوا WordPress امکان اضافه کردن کد را برای طراح سایت امکان پذیر می‌کند.

WordPress چندین تم از پیش فرمت شده و هزاران افزونه قابل نصب برای ساخت گالری, جاسازی رسانه, فرم تماس یا نظرسنجی و سازگاری با موبایل ارائه می‌دهد. طراحی سایت وردپرس, پیچیده‌تر و طولانی‌تر از استفاده از سازنده وب سایت است. با این حال, طراح سایت وردپرس از گزینه‌های گسترده‌تر برای سفارشی‌سازی و توسعه یک مهارت قابل انتقال بهره می‌گیرند.

Startup-website-design

طراحی سایت استارتاپی

طراحی سایت استارتاپی برای کارآفرینانی که اولین قدم‌های خود را در عرصه کسب و کار بر می‌دارند ضروری است. سایت استارتاپی بازاریابی خدمات/محصولات, برندینگ, شهرت بی عیب و نقص و ارتقا ارزش‌ها را برای کسب و کار‌های نو پا به ارمغان می‌آورد. در واقع, طراحی سایت استارتاپی کلید موفقیت کسب و کار‌ها در آینده است. وب سایت‌های استارتاپی ترافیک زیادی را جذب می‌کنند و به سرعت در رتبه‌بندی موتور‌های جستجو ظاهر می‌شوند.

شرکت طراحی سایت در کرج وب سایت‌های ساده سریع, انعطاف‌پذیر, جسورانه و ماندگار‌تر در حافظه کاربر را ارائه می دهند. مهم‌ترین مزیت طراحی سایت استارتاپی ساده, مقرون‌ به‌ صرفه بودن آن است. عناصر کلیدی را برای حفظ سادگی وب سایت و سازگاری آن با موبایل شناسایی کنید. طراحی سایت استارتاپی حاوی پیامی مختصر اما قوی است که استارتاپ شما را قابل مشاهده می‌کند. توجه داشته باشید که وب سایت شما بوم نقاشی نیست, یک رنگ اصلی و یک رنگ ثانویه برای طراحی سایت استارتاپی ساده مناسب است.

Service-site-design

طراحی سایت خدماتی

اگر به مشتریان بیشتری نیاز دارید طراحی سایت خدماتی جایی برای بیان خدمات شما و تبدیل کاربران علاقه‌مند به مشتری است. ابتدا خدماتی که می‌خواهید ارائه دهید را مشخص کنید و اعضای تیم توسعه وب خود را شناسایی کنید. طراحی سایت خدماتی برای شروع به هزینه بالایی نیاز ندارد. شما می‌توانید برای کاهش هزینه از فریلنسر‌ها یا سازندگان وب سایت کمک بگیرید. طراحی سایت خدماتی یک ویترین دیجیتال برای نمایش خدمات به بازدید‌کنندگان در اختیار شما قرار می‌دهد. طراحی سایت خدماتی در دنیای وب به صورت دیجیتالی ضروری است و خدمات شما را ارائه می‌دهد.

محتوای نوشتاری و تصاویر با کیفیت به افزایش تعداد مشتریان کمک می‌کند. اگر می‌خواهید کاربران به وب سایت شما مراجعه کنند و نرخ تبدیل بالایی داشته باشید, باید محتوای سایت را بهینه کنید. ممکن است, فرایند بهینه‌سازی سایت زمان زیادی طول بکشد اما نتیجه خوبی خواهد داشت. شرکت‌های طراحی سایت در کرج تحقیق در مورد کلمات کلیدی و آنچه مردم به دنبال آن هستند را ارائه می‌دهند. به این ترتیب, طراحی سایت خدماتی با محتوای بهینه انجام می‌شود و ترافیک بیشتری را به سایت وارد می‌کند.

طراحی و توسعه وب هیرو

طراحی سایت در کرج به طراحی و توسعه وب سایت‌های مطابق با الگوریتم‌های گوگل اشاره می‌کند.